Fuck cancer!!!

Igår fick vi ett tråkigt besked här hemma:-( En släkting till min man har fått cancer. Det är så himla orättvist här i livet! Vi vet inte riktigt hur lång gånget där är än men vi hoppas självklart att det inte gått långt och att det kommer gå att bli av med. Denna människa är en väldigt mysig och snäll person så det gör ont i mig att denna person ska drabbas! Sen självklart gör det ont i mig att fredrik och hans familj drabbas av detta igen! Men vi håller tummarna för att de kommer gå bra och vi ska göra dehär tillsammans! När man får sådana här besked så känns livet så skört och man vill bara träffa alla man älskar och få tala om för sin familj, släktingar och vänner hur mycket dom betyder för en. <3 Så alla mina underbara vänner och min fina familj och släkt, jag älskar er alla!! <3 Min syster hade sitt bf igår, men bebis har inte tittar ut än! Hon är nog trött på det nu tror jag och speciellt att alla frågar hela tiden tror jag. Det blev jag väldigt trött på i slutet kommer jag ihåg :-P hoppas han vill titta ut snart! Längtar som sjutton!!! <3 hoppas ni har en fin dag och ta hand om varandra! //martina

Kommentera här: