fredag & lördag

igår va vi hemma hos Steffie, Bobbo och deras supersöta unge max på filmkväll:-) Thomas, Nilla, Simon, Paul och Johan va oxå där:-) Vi åt lite kollade på film och snackade massa goja:-P Det var en väldigt trevlig kväll :-D Anna och Sofie va hemma på en snabbfika på dan igår de va oxå himla trevligt att få träffa dom lite:-) Jag bakade en blåbär/äpplepaj! Idag har vi varit hos Fredriks föräldrar på kalas för hans pappa har fyllt 55år. Fredrik och hans bror ska ta med honom på hockey nån helg, de va vår present. Han verkade tycka det va roligt :-) Jag hade scrapbookat ihop ett kort igår till honom igår :-) Hv vann mot timrå idag med 4-2! Gött hv säger jag!!:-D och sen gött att jag hade sagt åt fredrik att tippa 4-2 med :-P har försökt packa lite idag ska fortsätta imon. Då kommer pappa och ska hjälpa mig att fixa lite som behövs göras inför besiktningen. Nu är det bara en vecka kvar och det ska bli så gott och komma här ifrån!!!:-D längtar!! Längtar också tills jag blir moster! Längtar typ ihjäl mig, nu får han se till att komma ut!!:-) <3 //Martina

Kommentera här: