En dag på stan!

Idag har jag träffat ninni på stan och fikat och kollat in hennes supersöta son:-) det va mysigt att få umgås lite <3 köpte bryn och fransfärg på stan så nu sitter jag med färg i halva ansiktet och tittar på kardashiansysystrarna och hoppas på att se ut som en människa efteråt:-P jag och fredrik va på första hjälpen kurs häromdagen på mvc. Kursen e jättebra, känns väldigt tryggt att man är lite uppdaterad på vad man ska göra om det händer nåt. Hoppas dock att jag slipper använda dessa kunskaper!! Är en gång till nästa vecka. Shoppade massa nya kläder till joel igår när jag va på stan med Jessica. En flisjacka, regnoverall, mysbyxor och en tröja:-) Allt till mitt lilla underverk<3 och han går nu min skrutt så nu tilltar han omkring här hemma så söt!!!<3 dags o skölja ut färgen så får vi väl se hur jag ser ut sen haha :-P hoppas ni får en fin dag! //Martina

Kommentera här: