Alltid saknad aldrig glömd #1

Igår vad det 1år sedan flygolyckan i Ryssland där vår hjälte och min stora idol Stefan Liv och hela hans lag Lokomotiv omkom. Jag tände ett ljus och tittade ut över vättern där man kan se thailyktor lyfta i luften till deras ära. Hela Jönköping sörjde verkligen igår. Alla mina tankar gick och går till alla anhöriga av de omkomna. Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur man klarar av en sådan tragedi! Tänk va många fruar, mammor, pappor och barn som förlorade sin man,son och pappa. Det är så många som drabbas och självklart alla vänner som förlorade en vän! Helt fruktansvärt och jag börjar gråta av bara tanken på denna hemska olycka! och arg blir man när man vet att det kunde blivit en helt annan utgång om det var en riktig och utbildad pilot som flög planet!! Hoppas i mitt innersta att familjer och anhöriga någonstans hittar styrka i detta hemska! R.I.P. <3
 
 
Mitt lilla hjärta är lite sjuk med. 38 graders feber och snorig. Vet inte om han har ont i öronen för han håller lite för dom eller om det kanske är en tand till på g. Han har inte alls sovit bra inatt så jag är jättetrött idag! och känner mig oxå lite hängig men de blir väl bättre=)
 
Såhär trött kände jag mig inatt. Fick inte Joel att somna försen typ halv ett! Sen vaknade han kl 4 och kl 6 och va vaken därimellan så jag kunde inte sova. Halv 7 hade jag fått i han lite välling och han somnade om och vi fick sova till 9,30 iaf =) men lite sega idag kan man säga. Det blir en lugn dag idag. Mannen ska gå på HV-dagen , jag hade jättegärna velat gå men känner inte att de är så bra och ta med Joel så vi ska stanna hemma och mysa han och jag <3
Hoppas ni får en fin lördag =)
 
// Martina

Kommentera här: