Söndag...

Idag har storebror varit förbi här hemma. Han fick en present för han fyllde år i fredags. Lite öl och en whiskey =O) 
Sen har vi varit hos Jessica och Anders och fikat massa gofika och ätit god mat tillsammans med Hannah, Barry, Hanna och Jocke =) Båda Hannorna är oxå gravida sä där satt vi och va tjocka tillsammans :P Det har varit en superbra dag idag med mina fina vänner  <3
 
 
Denna gjorde jag och Jessica till Hannah, mycket nöjd över vårat arbete=) superkul och göra faktiskt =O) Funderar på att dra ihop en babyshower för mig själv :P men vi får väl se, e så mycket annat hela tiden med. 
 
 
Det va inte bara jag som va mycket nöjd och glad över att vi har badkar nu :-D Så fin mitt lilla hjärta! <3
 
 
Att äta med hela ansiktet gör det lite godare tror jag ;)
 
Hoppas ni haft en fin helg, det har jag! Nu ska jag se till att kurera mig ordentligt, har börjat få ont i halsen igen och mer förkyld, Min syster och pluttis systersonen och philip ska komma nästa helg och jag tror jag avlider om jag inte är frisk så jag får klämma på honom. Han är så fin lille plutten <3 vill så gärna lägga upp en bild på honom men måste fråga syster först om det är okej! Men han är den sötaste lilla skrutten med massa hår på huvudet ;O) hihi.. 
Nu ska jag försöka få min pensionär till man att sluta titta på debatt och kolla på sons med mig istället. =)
 
//Martina

Kommentera här: