Hej hej, hemskt mycket hej ;)

Ja ni denna vecka har varit rätt lugn, igår va jag på första hjälpen kurs, andra delen. Det va mest om brännskador och hur man lägger om förband och sånt. Det va iaf mycket bra information man fick. Dock info man hoppas att man aldrig kommer behöva använda iaf inte sånt som gäller livshotande grejer men det är ju skönt och veta vad man ska göra iaf. Idag har jag och joel varit ute och gått längs vätterstranden, det va mysigt=)
Joel hittade en pinne som han tyckte va väldigt rolig. Försökte visa honom vattnet med men det blev inte smidigt för han tyckte att han kunde springa rätt ut i vättern och det tyckte inte jag :-P
 
 
Vi har också behövt åka till sjukhuset idag och hälsa på en vän som krockat. Bruten rygg! Stackare! Men det kändes som det var hyfsat okej överlag iaf när vi va där och han kanske skulle få åka hem redan imon, dock inga lyft eller så vilket är förståligt. Hoppas bara det läker okej, Tänker på dig!
 
Snart är det greys och jag har laddat med nötter och cola idag, SYNDIGT!! i know! Men de fick va okej idag tyckte jag. Får se om mannen vill göra mig sällskap och mysa ihop sig i soffan och kolla greys ;) Förmodligen vill han inte det men vi får väl se. 
Imon ska jag till mvc, fär väl se vad hon säger om bebis men förhoppningsvis ser allt bra ut =) <3
 
Här e bild på min sötaste systerson! (För här fick jag lägga upp bild :P )
Finast i världen! FINIS!! <3
 
Ha en fin kväll! //Martina

Kommentera här: