godmorgon!

Varför är man så extra trött när man ställt om klockan!?? Helgen har varit väldigt bra, i fredags va de lugnt var o storhandlade o lite sånt behövligt att göra. I lördags så lämnade vi joel till mormor o morfar o så åkte jag o mannen o bowlade, käkade god mat o kollade på en härlig hvseger i kinnarps!:-D det va jätteroligt, o vi va ett gött gäng på 9pers!:-) sen gick vi ut en sväng, jag blev dock inte så långvarig på krogen för shit va de suger när man inte kan dricka och bara sitta där helt tjock o gravid:-P var rätt trött med så kände mig inte jätteledsen över att få åka hem o krypa ner under mitt gossiga täcke när de va så kallt ute med! Igår åkte vi sen o hämtade hem vår lille prins<3 vad mesigt mycket man han sakna dom på en natt alltså!! Fick träffa och hålla min finaste systerson igår med , helt otroligt va mysigt det är att få hålla en liten bebis<3 längtar såååå efter nr två nu <3 träffade Jessica och anders en sväng igår med, alltid lika trevligt:-) ikväll blir det tjejkväll här hemma så ska åka i handla o greja lite så vi får oss nåt o äta ikväll, ska bli väldigt roligt o få umgås lite o tjöta strunt eller vad vi nu känner för;-) hoppas ni haft en fin helg o får en fin dag! //martina

Kommentera här: