Flytt!

Idag har vi grejat och fejat :P Har flyttat idag äntligen!! :-D Så nu har jag fått min efterlängtade diskmaskin, badkar och hiss =O) Dock va lägenheten lite "skabbigare" än jag minns, men ska få några rum tapetserade och nya golv och sen ska jag tjata lite och se om dom inte kan fixa toan oxå. Så de blir nog askalas hoppas jag till slut :) Joel har varit hos sin mormor hela dagen så att vi kunde greja med flytten, imorgon ska hans gammelmormor va barnvakt så ska jag och fredrik försöka få lite ordning så att han inte blir så förvirrad stackarn. Sjukt trött e jag nu iaf och min rygg den värker! Har invigt mitt badkar idag det va gött, dock så höll det inte tätt så vattnet rann sakta ur. men de ska jag ringa så dom får fixa=) Tack alla guldstjärnor som har hjälpt oss både igår och idag! Ni är helt underbara som tagit er tid för oss =O)
Hoppas ni alla haft en bra helg.
// Martina

Kommentera här: