uppdatering!

Hej! Har varit lite slarvig med att skriva nu, i förra veckan i onsdagar så va jag o joel hemma hos sandra o lucas hela dagen de va jättemysigt!:-) i torsdags så va jag o sandra på andra omgången av förlossningsförberedelse i vatten, jätte härligt att gå på! I fredags sd å va jag på ullared med finaste Jessica o anders o hans familj+jim. Helt utmattad är man efter en dag där!
Vagnen va överfull o kvittot va omänskligt långt o plånboken blev tunn:-P men jag är väldigt nöjd!:-)

Så här glad är man på vägen dit iaf:-) kan inte vända bilden, störande!

Idag så fyller min älskade mamma 50 år så igår va de kalas o fest hela dagen, jag och Jessica va med och hjälpte till i köket hela dagen, vi hade väldigt trevligt!:-) men lagom ont i ryggen o svullna fötter efter två hela dagar av att bara stå o gå. Men de har varit roligt!:-)

Har fått gosa lite med finaste Vinston oxå! Lycka!<3 <3 mosters älskling!<3

Idag har vi varit o handlat, städat och fixat o donat här hemma, stefan o Eve har varit hemma och kollat på hockeyn o käkat lite mat. Hv vann såklart!!:-)

Våran älskade unge kom imorse o tyckte att vi skulle bygga med allt lego i sängen så då gjorde vi de:-) <3 helgen har varit mega bra och nu e jag helt sket slut så nu ska jag krama kudden! Godnatt allesammans! //Martina










Kommentera här: