smaken är som baken, delad!



sitter här nu och har provat pollys nya smaker med citron, lakrits och choklad. Trots att jag älskar lakrits så va det inget för mig! Har hällt upp alla i en skål o tänker nu bara äta upp alla med choklad:-P idag har jag o joel målat med fingerfärg o badat, varit o handlat lite o nu håller jag på o tvättar och göra köttgryta medans lilleman sover:-) är trött som en gris o hade helst velat sova lite. Har börjar få ont i min rygg nu med all sannolikhet pga av graviditet och igår upptäckte jag till min förskräckning att jag har börjar samla på mig vätska i mina ben o fötter!!! Usch så hemskt! Kommer se ut som en badboll tillslut:-\ på tal om badboll så ska jag och fina sandra ner o bada med ett gäng andra gravida tjockisar ikväll:-P det ska bli himla trevligt:-D //Martina

Kommentera här: