Nov. 30, 2012

Hello! Va några dagar sen jag skrev nu, lillskrutten har varit sjuk tisdag, onsdag o torsdag. Han verkar bättre idag iaf, ingen feber och han har ätit:-) förkyld dock men de verkar inte bekomma honom nåt. det är så jobbigt när dom små e sjuka o speciellt som det varit nu när dom inte ens vill äta nåt och han har bara druckit vatten, men de e väl bra de iaf. Som mest har han haft nästan 40graders feber o i min värld e de väldigt mycket, tror aldrig jag haft det själv vad jag kan minnas så då blir man ju nervös för det. Men men nu som sagt är han piggare:-) igår va jag o sandra på förlossningsförberedelse i vatten, det va sista gången. Det har varit jätte skönt att gå på! Igår innan vi skulle åka dit så skulle jag åka till posten o hämta ut mitt körkort som äntligen har godkänts men då va ju posten stängd så idag på fm gick jag och joel bort dit igen i all snö o halka men neeeeeee då va de fan stängt mellan elva o ett!!!!! Jag va där typ 11.20 så de e nog inte meningen att jag ska ha ett godkänt körkort:-P ska göra ett nytt försök i em innan jag ska åka o handla inför morgondagen. Blir mycket att stå i ikväll o imon på dagen. Ska laga mat till 20 pers men de ska nog gå hoppas jag! bästaste Jessica ska hjälpa mig med:-) <3 hoppas ni får en fin helg vi ska fira mannen hela helgen som fyllde 25 i onsdag!:-) <3 //martina

Kommentera här: