mätt som en smäck!

Nu ligger jag lite i soffan o känner mig helt förtjockad efter att ha ätit jättemycket flygande jakob. MUMS!! Sandra och lucas har varit hemma hela dagen, det har varit jätteroligt och jättetrevligt:-D så kul o se barnen när dom leker ihop<3 kul med att man har iaf nån mer som har barn som man brukar träffa:-) man känner ju många som har barn men man ses så sällan tyvärr! :-\
Igår va jag o sandra på förlossningsförberedelse i vatten, lite som vattengympa typ men mer avslappning o andning, de e jätte härligt att gå på. Gick på det när jag väntade joel med o tyckte de va jättebra. Fick med mig en påse hem med lite gott o blandat till bebisen, sånt e alltid roligt!:-) ikväll blir de bad o sons kväll när joel somnat. Fredrik ska va borta typ hela helgen så får väl se vad jag ska hitta på för nåt. Ha en trevlig fredagskväll!//Martina

Kommentera här: