Lycka <3

Ett litet mirakel <3
 
Igår va jag och min älskade man och kollade in detta lilla mirakel i magen <3
Det är så häftigt att få se den lilla krabaten, jag började gråta så fort vi fick se h-n <3  H-n rörde på sig väldigt mycket så kanske kommer den va en lika livlig bebis som sin storebror ;)
Vårt hjärta här hemma förstår inte än att han ska bli storebror, kanske bara att mamma blir allt tjockare och tjockare :P Jag hoppas att det kommer att funka bra med båda samtidigt då jag valt att inte sätta den store på dagis för han är bara 10mån så jag tycker det är för tidigt. Tycker jag! sen göra alla andra som dom vill med deras barn! Men jag ser fram emot att få vara hemma med båda<3
Vi ska kolla på en lägenhet idag med :) Nu bor vi i en trea men de kommer bli för litet så vi hoppas på att denna fyran vi ska titta på är fin och sen att dom väljer oss då med såklart! :)
 
Dagen idag annars kommer nog bli en promenad men lillskrutten så han får komma ut i friska luften lite, men nu blir det att göra sig iordning medans lilleman sover=)
Sen blir det kolla lägenheten sen träffa lite tjejkompisar på tjejkväll med sminkparty =) Kan inte va en bättre fredag!
 
HEEEEJ!!
 
//Martina

Kommentera här: