Blogga!!

Ja nu sitter jag här med datorn i knät och har bestämt mig för att jag ska börja blogga. Så nu har jag registrerat mig! Tummen upp för mig! ;) Har bestämt mig för att börja blogga för att jag är lite av en bitterf****a när det gäller facebook och alla nyfikna människor som snokar omkring och folk som måste tala om för alla sina typ 564624 "vänner" på fb att livet är så jobbigt och allt vad det är så då har jag aldrig lust att dela med mig av mitt liv där och det finns juh faktiskt vissa personer man vill dela med sig av sitt liv med så då fick jag den briljanta idéen att jag startar mig en blogg så kan jag dela med det till folk jag bryr mig! Så det här är visserligen mest för mig själv men oxå för er mina vänner! <3 och ni nyfikna satar hittar väl också hit ;P
Jag kommer ju förmodligen att länka denna sida på min FB så att iallafall nån liten själ hittar hit ;)
 
Får väl se hur duktig jag kommer vara med att uppdatera min nya blogg men jag skall göra mitt bästa och så fort jag fått tillbaka min mobil från lagning så kommer de dyka upp lite bilder också=)
 
Iallafall!! Idag har varit en mycket speciell dag som fick mig att gråta tårar av lycka <3 kommer att avslöja detta men inte just idag!
Jag är en lycklig kvinna med en underbar make och en underbar son! <3
Som btw har kommit på att dansa det är riktigt kul det, min lille skrutt!
 
PUSSS<3
 
//Martina 
 
 
 
 

Kommentera här: