Sommardag!

 
En glad liten kille som varit ute och fått leka av sig idag. Badat och skvätt ner mamma så att jag var helt dyngsur! Sötnöt! Igår åkte vi bil typ hela dagen så Joel va nog glad att få vara på en plats och leka idag. Va i Borås igår och köpte barnvagn, Teutonia syskonvagn. Begagnad men jag tyckte den va jättefin och tror den blir bra, den kunde varit nån centimeter mindre på bredden men den går ju in genom dörren iaf :P
Idag har vi varit ute e det fina vädret hela dagen och solat och Joel har fått bada och leka i sin fina pool som han fått av moster =O)
Sen åkte vi hem och då kom en kompis hem och han och Fredrik grillade på balkongen, kanske inte så smart men det gick :P
 
Så här ser jag ut nu elr rättare sagt magen ;) En liten bula börjar titta fram. Bebis <3
 
 
Nu ska jag leka taxi och köra hem karln som ej e körduglig för tillfälligt!
Skriver från min dator nu, kan inte lägga upp bilder från mobilen så får göra det från datorn e smidigare då och sen är det lättare att dela upp texten för uppdelad från mobilen blir den inte! Men men det löser sig ;O)
 
Ha de fint!
 
//Martina
 

Kommentera här: