Och så va denna helgen över.

Igår tog jag mig an en film i min ensamhet och mös ihop mig i soffan med en skål jordgubbar med grädde =O) MUMS!! Kan va så att de kan bli en creavings??!!! Gick och la mig tidigt och sov så gött=) Mannen kom hem halv tre lite lagom full och omtumlad efter vad kvällens nötter på krogen hade att bjuda på.
 
Idag har J varit och kollat på vår lägenhet! Hoppas att hon får den om hon vill ha den så att vi kan flytta så snart som :D
 
 
Varit ute och lekt med hjärtat oxå <3 Bollar det är typ det roligaste som finns ;)
Kan knappt förstå att vi ska ha ett till sånt här litet busfrö?? Lycka är det<3
Känns knappt som man är gravid på ett sett men på vissa andra sett känner man sig väldigt gravid.
Som jag skrev sist att jag äter som en häst, kissar typ hela tiden, illamående, konstiga lukter och allt såntdär.
Men när man väntade första så hade man så mycket tid att känna, tänka och planera. Men nu har man inte riktigt samma tid så man hinner inte riktigt med. Sen kommer man typ mest ihåg när man va höggravid och man kunde känna bebisen hela tiden och tydligt så därför känns de nog lite konstigt nu när man knappt känner nåt.
Tror dock att jag har känt bebisen, inte typ att den puttar men att den lixom bullar runt där inne :p <3
 
Trött trött trött!!! Dags att sova nu! Finaste älsklingen kommer att väkna jämte mig imon för han har semester :-D HÄRLIGT!!<3
 
NATTI NATTI
 
//Martina

Kommentera här: