Mysdag!

Igår va jag bara hemma med familjen, va och handlade en sväng och gick en promenad sen blev det mys framför en film när sonen somnat <3
 
Idag har vi varit i gränna och ätit middag och spelat minigolf med mysiga vännerna Mimmi, Patrik och deras söta tös=) Har varit en supermysig dag, är dock väldigt besviken på gränna hamns restaurag som vi va på, smutsiga glas, bränd mat och några av oss som mådde dåligt efteråt. Inget plus i kanten för dom tyvärr. Men annas har dagen varit super <3
La lillskrutten när vi kom hem sen lagade jag bakpotatis för första gången med lite röra med lövbit, supergott blev de!!! Plus i kanten för mig där ;) och så blev det en film på det med, Super 8. helt ok!
 
Har tänkt väldigt mycket på idag om vi kommer få flytta eller inte till 1aug. Får reda på det tills på fredag, vill veta nu!! Måste ju lixom börja packa känns det som :P Tar väl inte så långt tid när man väl börjar men de snurrar ändå på i mitt tomma huvvud, vad jag ska spara, slänga, skänka, lägga undan osv! bahhhh!!
Men men tur att Fredrik har semester nu iaf då kan vi hjälpas åt :) <3
Längtar så till mitt nya badkar och diskmaskin!!! hahaha, men de ska bli så sjukt skönt! och en hiss med det e ju så awsome!! =O)
Håller på och kikar runt efter ny vagn nu med tror jag har hittat en jag vill ha iaf, men det e ju så många och mycket att välja på! Vill ju bara att den ska gå in genom dörren lixom :P o helst inte kosta en förmögenhet för det har vi inte!! ;P
 
Dags och sova nu, försöka få med mig mannen med. Hör hur han skäller på sitt Xbox ;) hihi!
 
NATTI NATTI!!
 
//Martina

Kommentera här: