hmm...

idag har varit en lugn dag, jag och min älskade man kunde inte riktigt komma överens om vad vi ville göra och tillslut ville jag inget alls. Det blev en promenad och sen skjutsade jag ut honom till Stefan och jag åkte till mamma och pappa där Joel hade fått vänta sålänge för han tycker det är väldigt tråkigt och åka bil. Sen åkte jag och Joel hem och mös ihop oss i soffan tills Joel skulle sova. Han somnade snabbt och jag nästan somnade på soffan, men nu har jag kommit in i sängen iaf:-P Får väl se när Fredrik dyker upp i natt. Har pratat med dom som har den lägenheten vi ska få och nu verkar det inte som om det blir flytt den 1aug utan 1okt!!:O Men han va inte säker så vi skulle höras av nu i helgen. Det tar lite på mina krafter de här när det inte går och planera, hade varit skönt att flytta 1aug men spelar inte så stor roll bara jag vet hur jag ska göra och när allt är tänkt! Är inte den som är den, mest mitt kära huvud som inte håller med alltid och känns att det varit en rörig dag med typ allt så nu hoppas jag på härlig sömn och ingen migrän. PEPPAR PEPPAR!! godnatt! //Martina

Kommentera här: