Helgen!

Jahopp nu va helgen över, skönt dock att mannen fortfarande har semester så vi har helg hela tiden nu :P
I fredags så vi min undrbara älskade morfar och fru och hälsade på <3 Vårt lilla hjärta hade namnsdag (Joel) så dom ville komma och fira honom med en present, så söta!! =O)
Sen va vi ute i baskarp, landet för min del :P Hade en trevlig kväll med besök på den "lokala puben" och trevligt folk=)  Karlarna försökte spöa varann i NHL och det gick ju som det gick :P stor censur på det haha!!! flög en och annan dosa :P
Det är detta jag älskar med att komma ifrån stan lite! Naturen och djuren! MYS! =)
 
I lördags så va jag och familjen hemma hos mamma och pappa på grillkväll med mina storebröder, lillebror och härligaste gammelfaster med man från götet :) Kan sitta i flera timmar och bara lyssna på allt dom gjort och varit med om i livet, massa roliga berättelser! =O)
Dagen idag har tillbringats i sängen med migrän :/ Mindre roligt men nu börjar det ordna upp sig. Skulle åkt till mysiga gränna ikväll och spelat minigolf och ätit lite men det hoppas jag blir någon annan dag i veckan istället=)
 
Vill ha min mobil tillbaka nu! hoppas jag får det i veckan, börjar sakna den nu! :P
 
Heeej heej!!
 
//Martina
 

Kommentera här: