försök nr 2

försöker få det att funka med min blogg från min mobil, det va inte det enklaste. därav det innehålls lösa inlägget :-P har fått hämta min mobil idag, det tog en månad innan jag fick hem den så det va på tiden tycker jag! igår så va jag och hälsade på fina Sandra som fyllde år! Grattis! <3 sen var Fredriks bror på besök och vi va ute en sväng med Joel så han fick komma ut en sväng :-) idag har vi rensat lite skräp och skänkt grejer till Ericshjälpen, kom kl två hade inte en aning om det ens va öppet och det såg vi att det snart skulle öppna för utanför stod Jönköpings hela pro samlat och trampade och skulle ivrigt in! haha. så vi åkte till ett samma företag fast på ett annat ställe och där behövde vi inte slåss med pensionärer:-P kom ju på med att om man äger en bmw, lexus eller en nyare audi så är blinkers och körkunskap extra tillbehör på dessa bilar, och även att jag själv är tjej så bör äldre damer i dessa bilar inte vistas på en parkering för ska det ut två bilar och en bil som typ felparkerat på hela parkeringen så ska hon ju promt in i smeten så att det blir ännu mer kaos än vad det redan är än att ställa sig typ 10meter bort i stället. Haha ja herregud säger jag, va ju helt uppstressad när jag lämnat Ica och bara varit där typ fem min :-P haha. min mobil gör ju inte automatisk stor bokstav efter punkt heller, såj det ser ju lite fult ut, får jobba på det! ;-) tjoflöjt! :-)

Kommentera här: