En mysig wekeend <3

 

I söndags så åkte vi till bästaste Jessica och Anders stuga=) Vi köpte mat för typ en vecka sen åkte ihoppackade som sillar tillsammans med all packning. Förstår inte hur det kan bli så mycket grejer bara för några dagar. Vi har iaf haft ett par supermysiga dagar med bad, grillning, spel och härligt sällskap m.m. Hanna och Jocke kom och grillade en dag det va supertrevligt! Vi har plockat smultron, blev lite som barn på nåt när man åt det och Joel tyckte det va supergott =O) Vi har varit i Gränna och gått runt och så fikade vi lite. Karlarna har badat och åkt kanot. Jag badade INTE. Har blivit så himla feg :-P Börjar bli allt lik min älskade mamma mer och mer :P Badar inte om det är för kallt och har kommit på mig med att göra ifrån mig ljud som låter som att jag får ont någonstans, liiite sådär inrriterande för nån som är med, om tex nån gör nåt plötsligt eller gör sig illa. Behöver ju inte va så att jag börjar bli lik min mamma utan faktiskt att jag just är en MAMMA! Man blir väl lite känsligare när man nu för tiden sätter sig in i att alla har en mamma och att om någon skadar sig så kan man förstå mammans oro och rädsla för sitt barn. Jag ÄLSKAR MIN MAMMA och blir väldigt gärna lik dig min FINA MAMMA! <3

Är supernöjd över dessa dagar! Kände bebis igår med, garanterat <3 Hanna satt och sa att hennes bebis sparkade jättemycket just då och då sa jag skämtsamt att ja min bebis e nog inte vid liv för den känner jag minsann inte av! Och då fick jag mig en liten knuff <3 hihi. Så den ville nog bara visa att den visst minsann levde! Vilket jag självklart hoppas på! Längtar så till UL nu så jag får se den igen <3 MYS!!!<3

Nu blir det film med älskade mannen!

Heeeej!

//Martina

 

Kommentera här: