ALLTID SAKNAD, ALDRIG GLÖMD! #1

Idag har min syster varit hemma en snabbis från stockholm. Det va mysigt att få träffa henne och hennes karl med förstås=) och tänka sig att jag ska bli MOSTER =O) Längtar så tills han vill titta ut=) Hon är i v31 nu med sån söt liten mage, själv va man helt förtjockad i v31typ :P hehe... Så inom ett halvår kommer jag va både moster och mamma igen :-D LYCKA!! <3
 
Det har stått mycket om Stefan Liv i tidningen och på nätet idag, årsdagen börjar närma sig. Ska bli en minnesmatch och en som har en utställning i Ölmstad om honom och tragedin i Norge.
Det är väldigt konstigt hur en mäniska kan göra så stort avtryck efter sig när man går bort.
Jag kände inte Liv privat men inom hockeyn visste jag precis vem han var och för mig var det en stor idol, förebild och hjälte som lämnades oss aldelles för tidigt. ALLTID SAKNAD, ALDRIG GLÖMD! #1
Skänker mina tankar till alla familjer som drabbats av både den hemska flygolyckan och den stora tragedin í Norge.
 
Tycker att man borde sätta den där äckliga breivik typ i en liten håla nånstans och låta han typ ruttna bort!! Men ne istället ska han typ få bo på värsta lyxstället och den norska befolkningen ska behöva betala nån jä****a utbildning åt honom som han blivit beviljad (som förmodligen betalas med skattepengar gissar jag på!) URK!!! Förstår inte att en människa kan få förstöra så många liv! Önskar honom inget gott o livet!!
Usch man blir ju bara arg!
 
Men iaf det har varit en superbra dag idag=) Ska nu gå och lägga mig jämte min älskade man och sova =O)
 
Natti!!
 
//Martina
 

Kommentera här: