shoppat lite

Hej allihop! Igår va det söndag och jag åkte upp till a6 med sandra:-) och unnade mig att få handla något till mig själv hittade tre tröjor på veromoda som jag köpte, är mycket nöjd!! :-) köpte också två par jättesöta/tuffa byxor till joel och ett par skor till honom med:-) Sen va jag och handlade lite mat hem och sen va de final i handboll! Sverige-frankrike, sverige förlorade om fick då OS-SILVER, vilket jag tycker är jäkligt grymt ändå!! GRATTIS SVERIGE! Idag har jag klippt joel, är ju ingen frisör direkt men strunt i de :-P OS är ju slut nu med så nu vet jag inte vad jag ska göra på dagarna:-P blir ju iaf att kolla på desperat :-) sen blir de mycket mys med min lillskrutt som just nu ligger och sover o jag ska passa på att få sluta ögonen en stund med! Ha de fint sålänge:-) //martina

Kommentera här: