mysdag!

goddag!! Idag har varit en super mysig dag hemma hos Hanna och Jocke tillsammans med min älskade man och son, och med Jessica och Anders :-) Vi hade lite överraskningsfirande för Jessica för hon fyllde år igår :-) så vi har ätit god mat från PA, fikat, spelat lite kubb som vi tjejer vann, två gånger! :-) Kollat lite OS med på min begäran:-P Kollat när Alexandra Engen kom 6.a, i crosscountry, Grymt enligt mig!! Emma green trigaro kom tyvärr inte långt i höjdhoppsfinalen:-\ Men bra kämpat ändå! Oxå precis kollat när Jamaicanerna slog världsrekord i stafett! Bolt och blake bland annat. Håller fortfarande tummarna för att dom inte är dopade! Igår satt jag och lillebror hemma och käkade lite god mat och kollade på semifinalen i handboll, sverige-ungern. Sverige vann i en sjukt spännande avslutning och är vidare till FINAL!!!:-D Jag är bänkad framför tvn imon kl 16.00 när sverige möter Frankrike! Är du?? Har oxå skaffat mig instagram, lite roligare när jag kan lägga upp bilder direkt från mobilen för det kan jag inte här på bloggen vilket är lite tråkigt. Har varit osams med min garderob idag med vilket slutade i mycket tårar och att jag känner mig som en stor fet kossa!! INTE OKEJ!! Så blir till att införskaffa sig nåt nytt plagg snart innan fredrik i ren panik börjar sy eller nåt annat konstigt :-P Sov gott alla fina!! //Martina

Kommentera här: