Migrän, nej tack!!!!

Igår så va vi och hälsade på Jessica och Anders i deras nya lägenhet. Dom håller på att renovera den och det kommer bli så himla bra tror jag :-) Jessicas mamma och bror va också där, vi grillade lite korv och gottade oss i solen. Efter det så åkte jag,Fredrik och Joel ut till mamma och pappa med hunden, tog med oss Joels pool ut så fick han bada lite, det tycker han är väldigt roligt:-) Sen på kvällen så började jag få lite huvudvärk och inatt hade jag migränen från jag vet inte vad. Så fruktansvärt jobbigt!! Fick väcka mannen i tårar och sen blev de och ligga över toan och spy av smärta. Då finns det ju mycket roligare saker att göra faktiskt! Men efter lite medicinering så kändes det iaf bättre i morse när det va dags att gå upp och ta hand om lillskrutten <3 Det har hållt sig helt okej under dagen, har till och med fått sitta två timmar och scrapbooka lite medans Joel låg och sov. Blev väldigt nöjd med vad jag lyckades få ihop:-) Bild kommer komma på det! Har försökt ta det lugnt idag för huvudets skull men de har inte gått så bra ändå för nu börjar migränen komma tebax:-( Men hoppas det går över tills imon iaf för då ska jag och Joel till Bvc på hans 1års kontroll och han ska vaccineras, usch jag är nervös för är rädd för sprutor så jag kommer sitta och blunda :-P Ska bli roligt och se hur mycket han väger och hur lång han är :-) Vårt lilla hjärta börjar bli stor och för varje dag som går älskar jag honom bara mer och mer <3 Hej hej!! //Martina

Kommentera här: