helgen!

I fredags så åt vi lite mys middag när fredrik kom hem sen kom fina Jessica och anders med godis och chips och så kollade vi på film:-) Kanonkväll helt enkelt! Sen igår, lördag, så kom mamma med deras hund ludde på morgonen så har vi varit hundvakt och så kommer dom ikväll och hämtar honom. Det funkar ganska bra med Joel men jag litar inte på ludde för han har gjort utfall mot joel så man får va med hela tiden så att joel inte gör nåt så ludde blir arg eller känner sig trängd. Men ludde har låtit Joel klappa honom och ta hans leksaker när han har dom i munnen så han har ändå varit tålmodig så det är bra :-) Igår rensade jag massa barnkläder och la undan lite och så rensade jag undan lite till systers bebis :-) Har kommit på att de finns väldigt mycket man vill göra men inte hinner så jag har tänkt att försöka få mig några timmars egentid i veckan där jag kan få göra det jag vill i lugn och ro :-) Längtar såååååååå tills vi ska flytta med, kan de inte bli 1 okt nu!!? Ha en fin söndag! :-) //Martina

Kommentera här: