Helgen

I fredags så träffade jag min fina mamma, vi va ute och gick en sväng och Joel fick leka och gunga lite. Sen va jag och mannen och storhandlade, så skönt när lönen kommer och man kan fylla upp kyl o frys ordentligt! På kvällen kom våra fina vänner Anders och Jessica så lagade vi mat och kollade på komedifilm :-) I lördags åkte jag och Joel hem till mina föräldrar och jag fick hjälp med att skriva ett brev och mamma hjälpte mig att färga håret och sy om ett par jeans, min fina toppen mamma!! <3 På kvällen så mös jag och mannen ihop oss i soffan och kollade på film <3 Idag har jag varit på Klädparty hemma hos Camilla tillsammans med Sandra. Det va jättetrevligt och komma iväg lite och hitta på nåt. Stort plus i kanten är det ju med så fina tjejer! :-) Kände verkligen idag att jag måste komma iväg själv lite oftare och hitta på något. Fredrik ska jobba över varje dag fram till jul nu så då kommer man ju inte hinna komma iväg så mycket men man får göra det bästa av det :-) Skulle lagt ut lite bilder idag tänkte jag men bredbandet till datorn funkar inte och jag kan inte lägga ut bilder från mobilen :-\ ska ju tydligen finns en app från blogg.se men den hittar jag inte och tror att om jag har den kan jag lägga ut bilder. Ha de så fint så länge!! // Martina

Kommentera här: