1 årsdagen!

Igår fyllde våran guldklimp hela ett år! Tiden har gått så himla fort. Jag tillbringade dagen i sängen med migrän och Fredrik fick åka hem och va med Joel. Lyckades dock ta mig upp och vara med på hans kalas, Hela 15pers ungefär tryckte vi in i vårt inte alls stora, storarum :p Men som man säger, finns det hjärterum så finns det stjärterum! Så vi tryckte ihop oss, åt tårta som jag och Fredrik knåpat ihop själva, vår första tårta :) och så åt vi bullar och det dracks kaffe och dricka ;) Joel fick sig en tårtbit han också.
Paket fick han i mängder=) En jättefin höst/vinterjacka med supersöt mössa, mysdress, mysbyxor, strumpor, leksak som plingar och låter roligt med bollar, ett cirkustält, en tunnel i tyg, presentkort till skor, en bobbycar, dublo och en supergossig mjukishund. Så mycket roliga saker=) Joel verkade stormtrivas=)
Han har fått paket idag också av Jessica och Anders, en nalle och en badleksak=)
 
Vi har haft besök av Patrik, Mimmi och Sötnosen Jackie idag också=) Åt lite middag tillsammans och med Anders och Jessica med. Jackie fyllde 1år förra veckan så jag hade köpt en jättesöt liten kavaj med knappar som blommor. Jag tyckte den va jättesöt=) Det har varit en jättemysig dag idag och få umgås med lite vänner efter en mycket lång migränvecka. Få lite ny energi, de behövs ibland =) Tack för idag fina vänner och tack alla fina igår som gjorde Joels dag så fin <3 Tack för alla presenter! =O)
 
Har precis kollat på OS-finalen herrer 200m och det blev tre jamaicaner som vann 1,a Bolt 2,a Blake 3,a vet ej namn. Men alla från samma land och jag gillar verkligen Bolt och tycker han e ascool och har följt alla lopp men känns som om man snart kommer få besked att typ alla jamaicaner är dopade. Då skulle jag bli riktigt sur! Men de är väldigt många jamaicaner det går väldigt bra för och dom är väldigt överlägsna?? Blake bland annat har ju varit avstängd för doping och likaså nån av tjejerna, kommer inte ihåg vad hon hette. Så man får väl se vad resultaten blir till slut. Jag hoppas iaf att Bolt ej är dopad!! Dom andra skiter jag i ;)
 
Bebis mår bra hoppas jag i den gosiga magen <3 Börjar känna den tydligare och tydligare nu<3 Hoppas att allt ser bra ut på UL! LÄNGTAR! <3
 
Här är lite bilder från igår och idag!
 
 
 
Tårtan va god tyckte Joel <3
 
 
 
Bilen va rolig, speciellet när man kan klättra upp och ner själv. SÖTNOS!! <3
 
Hunden va gossig och nu en ny favorit ;)
 
 
Öppnar paket <3
 
 
Tack för idag <3
 
//Martina
 

Kommentera här: