intryck!

Har sett en bild och hört en sak som gjorde stort intryck på mig idag och som fick mig att bli ledsen, båda av två olika saker!





Den första saken jag hörde idag va att min förra tränares son har hittats död. 26 år gammal!! Känner stor sorg i hjärtat. Som mamma idag så är min första tanke, stackars hans mamma! och givetvis alla människor i hans närhet. Men jag tittar på mina fina pojkar, för mig som alldeles finaste i helaste världen och precis så fin och liten har ju han varit för sin mamma. Det får mig att vilja gråta att livet kan ändras så fort! Jag har inte en aning om varför denna unga kille har påträffats död, om han valt det själv, om det varit en olycka eller om han bragts om livet. Det är hur som helst så otroligt tragiskt och jag hoppas att hans familj finner styrka och tröst någonstans så dom orkar gå vidare. Att förlora sitt barn måste vara det värsta man kan vara med om. Vila i frid💕

Det andra jag såg idag va en bild.

Denhär bilden!


Den slog mig lixom hårt i hjärtat och jag skrev först en text men jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig så bilden får helt enkelt tala för sig själv! Det enda jag kan säga är att, älska dig själv precis som du är💕 ( jag ska börja nu! )

Nu så ska jag åka hem från jobbet.

//Martina ♡♡♡

Kommentarer:

1 catharina (mamma):

skriven

kan bara hålla med, bra att tänka på.du är fin lilla hjärtat<3

Kommentera här: