Ny familjemedlen, städa, träna, sjukstuga!

hej! Idag har jag och barnen varit och flängt på solåsens alla butiker. Varit på media markt och lämnat in laddaren till våran dator som gick sönder igår. Har fyndat träningsbyxor, trosor och strumpor på stadium outlet =)

200 kr, jag gillart! =)

2 trötta barn 💖

Sen va vi på rusta och köpte tvål och microfiberdukar. Utanför stod en jordgubbsförsäljare så vi köpte lite jordisar och åkte hem och åt mellanmål och fikade.
Den absolut stora nackdelen med att vara lite hängig är att min självbehärskning och motivation till att hålla kosten typ försvinner. För eftersom jag mår såååå dååligt så måste jag ju få äta lite godis tänker min hjärna! Så hjärnan vill ha masss sött och gott men kroppen vill inte! Vem vinner?? Jo hjärnan självklart. Fast sen är fördelen om man nu ska se det så att som nu när man varit lite halvkass i typ 2 veckor så blir man så "äcklad" av att man äter onyttigt så då börjar lixom motivationen komma tillbaka att man vill köra igång med träningen till tusen. Börjar närma mig där nu känner jag haha! Det är inte så att jag vräker i mig typ en chokladkaka utan det är lite och ofta men tycker egentligen att det är så onödigt för innan jag blev sjuk så va jag inte ens sugen på godis längre. Vad hände lixom!!??
Har varit ute och gått i fredas och lördags och så jobbade jag i lördags med så i söndags när jag vaknade hade jag jätteont i bröstet, en tryckande känsla. Typ som ångest fast visste att det inte va det. Så jag gissar på att jag ansträngt mig aldelles för mycket för tidigt. Pratade med vårdcentralen ang barnen och deras hosta och frågade då om det och hon tyckte jag skulle vila. Så får vila nån dag till men sen får de va bra! 😄💪👍

Har städat vårat kök idag, tagit luckor och massa sånt. Alltså kan bara rekommendera ALLA som har ett hem att städa att köpa microfiberdukar! Så jävla bra e dom. Har ju dom när jag jobbar och så men har inte tänkt på det då men alltså man får bort så sjukt mycket mer än vad man får med disktrasa. Vårat kök har nog inte varit såhär rent på typ 20 år 😃 Grisga ställen man kan hitta om man letar som man vanligtvis inte tänker på, men nu e de rent typ överallt. Ska fortsätta imorgon =) Tycker faktiskt de rätt kul och städa när man ser sån skillnad! Låter som vi hade världens äckligaste kök men inte riktigt så farligt va de 😉

Har varit och köpt oss en ny familjemedlem idag

👍👌
Nu får det va nog med shopping för den här veckan =)

Godnatt på er! Nu ska jag krypa ner jämte min sjuka man. 💕
//Martina ♡♡♡

Kommentera här: