sjukstugan mot sitt slut!

yeeaa! Alla är friska nu, jag e nästan frisk! Så håller tummarna för att kunna träna i helgen eller början av nästa vecka iaf 😃 👍👍
Idag har vi haft finbesök här hemma😍😍

Fasters älskling! 💖 Har inte sett henne nu på 3 veckor, måste de va minst! och hade kelförbud idag och det tog emot kan jag säga! Men man vill ju inte riskera att smittas! Hon e så charmig och fin och jag blir så fullkomligt kär när jag ser henne och när hon skrattar mot mig så smälter man ju. Tänk att en så liten person kan älskas så mycket! 😍💕💕
Tänk att jag har två så fina syskonbarn! Man längtar efter dom varje dag och önskar man kunde se dom jämt!💞


gostheo vilade lite med mig innan.
Han somnade inte försen typ 21.40 idag så hoppas han sover gott inatt. Inatt så sov båda barnen i sina egna sängar för första gången på aa jag vet inte hur länge sen!

Joel har packat massa grejer i soffan haha!

tänk att han fyller 3 snart!! Helt galet!


en till bild på lilloppan 😍 hihi.

Har ätit godis varje dag nu i typ 3 veckor! känns inte bra! Lite och jobba på nu! haha! 😲

Godnatt på er!
//Martina ♡♡♡

Kommentera här: