Semester!

Idag jobbar mannen sin sista dag innan 4 veckors semester! 😃 Det ser jag fram emot!

Han ser nog fram emot det Ă€nnu mer hehe! =) IgĂ„r va de sista dagen pĂ„ 5 veckor pĂ„ dagis för Joel. NĂ€sta gĂ„ng börjar dom bĂ„da tvĂ„ samtidigt. KĂ€nns bĂ„de bra och mindre bra. Mindre bra för att de betyder att dom blir Ă€ldre hela tiden och att allvaret lixom börjar nu. Men de Ă€r nĂ„t jag ser vĂ€ldigt mycket fram emot med. om jag nu kommer in pĂ„ skolan dĂ„ vill sĂ€ga! FĂ„r besked nĂ€sta vecka! đŸ˜Č

IgĂ„r va jag pĂ„ stan med Theo och Sandra och pĂ„ kvĂ€llen gick jag och Sandra till bryggan och fikade sen tog vi en promenad. BĂ€sta bĂ€sta! 💖
Mamma va barnvakt igĂ„r medans vi va pĂ„ banken och fixade ordning lite👍
Idag blir de lite stÀdning pÄ fm sen tÀnkte jag att vi skulle gÄ till nÄn lekplats och vilda loss lite ;)

Det Ă€r mycket parkerande av bilar nu för tiden haha! Det och packa grejer. Lilla joel! 💖


Hej pÄ er!
//Martina ♡♡♡

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

HĂ„ller tummarna att du kommer in...

Kommentera hÀr: