Aug. 28, 2014

Hej, för jag har skaffat mig en läsplatta =) Va en vecka sen nu dock, va på elgigantens "nattrea" tillsammans med Anna =) så fyndade jag mig en Samsung läsplatta. Jag är än så länge väldigt nöjd. Idag är första gången jag bloggar på den dock. Men de känns väldigt mycket smidigare än på mobilen så tummen upp för det!
Det händer rätt mycket nu i livet känner jag, skolan, förskolan och en massa nya rutiner. Men de känns bra och jag längtar tills jag fått lite ordning på alla rutiner. Skolan går rätt bra, hänger inte med riktigt i fysiken men i matten går det hyfsat bra, är i fas iaf. Har för tillfälligt bara fysik och matte men om nån månad kommer kemin in också. Så det ska bli spännande och se om man reder ut allt dethär. Hjärnan är väl lite på znooze så den behöver bara vakna till och komma in i tänket.
Det har dessutom fått överraskande bra på förskolan med barnen, så skönt!

Sen åter till det med träning. Nordic wellness har erbjudande nu så det ska jag slå till på! 199 kr i månaden för typ allt när man e student. Nice tycker jag!
Japp men det va väl den lilla uppdatering för dagen. Ska bli bättre på att uppdatera. Ha tålamod=>

//Martina ♥♥♥

Kommentera här: